úterý 1. ledna 2013

Vánoční dárek

Dnes bych vám chtěla ukázat jeden speciální dárek, který jsem dostala. Je to tahle krásná kabelka a je o to lepší, že byla pro mě ušita...Líbí se mi k modrým džínám a jednoduchému bílému tričku. Už se těším na jaro, až ji pořádně provětrám :-)





ke kabelce byly ještě dvě gumičky do vlasů


tričko Aeropostale, džíny H&M





A z jakého dárku jste měli největší radost vy? Přeji všem krásný den!

10 komentářů:

  1. Tééda, tak to je opravdu něco speciálního! Já mám hand made dárky ráda, hlavně ty jedlé :-D Je to osobní a od srdce a tohle opravdu "šité na míru" obdarovanému. A vypadá velmi profesionálně, to musel šít někdo fakt zručný! Máš ve svém šatníku originální poklad ;-) Nemůžu vybrat jeden dárek, který by mi udělal největší radost. Já měla radost z celých Vánoc, které byly plné rodinné pohody a krásné atmosféry při rozbalování dárečků. Hezký den i tobě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je pravda, souhlasím, že vyrobené dárky stojí opravdu za to, ať už ty jedlé nebo nejedlé, asi na příští rok taky něco vymyslím :-)

      Vymazat
  2. Jéj tá kabelka je super o to viac, že je ušitá pre Teba. Vyzerá super s džínami a bielym tričkom. Už sa teším aj ja na jar...keby to už bolo :D

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. viď? já už se taky nemůžu dočkat :-)

      Vymazat
  3. kabelka je moc pěkná, a je to tedy originální dárek, když byla šitá speciálně pro tebe :) muselas mít radost

    OdpovědětVymazat
  4. Happy new year!! Lovely post!! I'm your new follower and I'll be very happy if you visit my blog too and maybe follow back??
    Stay in touch!! Kisses!! :)

    thebeautyfairyblog.blogspot.gr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you for beeing my follower :-) Happy new year! :-)

      Vymazat
  5. WOW! ta je perfektní :) ♥ Kdopak ji pro tebe ušil?

    OdpovědětVymazat